PERSBERICHT - Erik van der Most benoemd tot directeur Q-Concepts

donderdag 13 juli 2017

Vlnr Erik vd Most en Cor Pijnenburg proosten op de samenwerking

’s-Hertogenbosch, 14 juli 2017

Vanaf 1 september komt Erik van der Most, huidig Directeur Particulieren & Private Banking Rabobank ’s-Hertogenbosch en omstreken, Q-Concepts versterken als Directeur. Erik heeft een uitgebreide ervaring en deskundigheid op het vlak van financiële dienstverlening en organisatieadvies en blinkt uit op het gebied van interim- en change management.

Q-Concepts kiest voor deze nieuwe positie binnen de organisatie om de snelle groei van het bedrijf te borgen en samen met het bestaande team een belangrijke bijdrage te leveren aan de verdere professionalisering en ambitieuze groeidoelstellingen van de organisatie.

“We kennen elkaar vanuit de Bossche netwerken en als medeoprichter van de ‘Bossche Business Runners’ en het klikte direct. Onze ambitie en toekomstvisie sluiten naadloos op elkaar aan”, aldus Cor Pijnenburg, een van de oprichters van Q-Concepts.

Erik over zijn nieuwe uitdaging: “Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van dienstverlening en de snelle groei die deze jonge dynamische club laat zien. Mijn ondernemershart gaat sneller kloppen en ik zie volop mogelijkheden de verdere expansie en professionalisering in goede banen te leiden”.

Andere nieuwsberichten

Geen normatieve aantallen, maar focus en toewijding!

woensdag 3 februari 2021

Antwoorden Commissie BBV over verwerking opschorting dividend BNG en verantwoording opbrengsten eigen bijdrage WMO

vrijdag 22 januari 2021

Bijzonder om de 100ste Q-er te zijn en mij zo snel onderdeel van het team te voelen, zegt Clara

dinsdag 12 januari 2021

Carrière

Wegens continue groei zoeken wij in heel Nederland professionals die ons team willen komen versterken.

Geen normatieve aantallen, maar focus en toewijding!

gepubliceerd op 3 februari 2021

Onze trots

Iedere dag werken wij keihard aan klanttevredenheid en kwalitatieve- en persoonlijke groei.

Den Bosch

Rotterdam

• Rivium Boulevard 224
  • 2909 LK Capelle aan den IJssel

Sittard

• Poststraat 8
  • 6135 KR Sittard

Arnhem

• Vossenstraat 6
  • 6811 JL Arnhem

• Burgemeester Stramanweg 101
  • 1101AA Amsterdam
Maak kennis met Q-Concepts. Doe de DNA test!